Hierarchie hodnot u dospívajících s poruchami chování
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072161" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072161 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hierarchie hodnot u dospívajících s poruchami chování
Popis výsledku v původním jazyce
Tento text se zabývá problematikou kvantitativního výzkumu hierarchie hodnot u dospívajících jedinců s poruchami chování. V práci jsou zmapovány fáze výzkumu, dále jsou popsány vlastnosti výzkumného vzorku (popisné statistiky a pořadí hodnot), včetně vybrané výzkumné metody, Rokeachova testu hierarchie hodnot, a také jsou zde komentována výsledná výzkumná data.
Název v anglickém jazyce
Hierarchy of values in adolescents with behavioral disorders
Popis výsledku anglicky
This text deals with the quantitative research of hierarchy of values in adolescents with behavior disorders. There are mapped phases of research and described the properties of the research sample (such as descriptive statistics, the preferred order ofvalues), including selected research methods ? Rokeach values hierarchy test and are commented final research data.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání
ISBN
9788021066748
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
19-36
Počet stran knihy
294
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—