Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza využití alternativních metod pro podporu rozvoje schopností dítěte s downovým syndromem z pohledu pedagogů a rodičů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072183" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072183 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza využití alternativních metod pro podporu rozvoje schopností dítěte s downovým syndromem z pohledu pedagogů a rodičů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výzkumný projekt je zaměřen na analýzu zkušeností rodin a pedagogů žáků základních škol s Downovým syndromem s využitím alternativních metod. Výzkumný projekt graficky a slovně analyzuje realitu využití vybraných alternativních metod podporujících rozvojtěchto dětí v rozumové a komunikační oblasti. Data využitá ve výzkumném projektu byla získána na základě dotazníkového šetření v rodinách a základních školách v České republice.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of the Use of Alternative Methods to Promote Development Abilities of Children with Down Syndrome in the Czech Republic from the Perspective of Teachers and Parents

  • Popis výsledku anglicky

    The research project focuses on the analysis of the experience of families and teachers of primary school pupils with Down syndrome using alternative methods. The research project graphically and verbally analyze the reality of selected alternative methods to support the development of these children in cognitive area and communication skills. The data used in the research project was obtained through a questionnaire survey in families and primary schools in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání

  • ISBN

    9788021066748

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    153-161

  • Počet stran knihy

    294

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly