Analýza využití alternativních metod pro podporu rozvoje schopností dítěte s downovým syndromem z pohledu pedagogů a rodičů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072183" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072183 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza využití alternativních metod pro podporu rozvoje schopností dítěte s downovým syndromem z pohledu pedagogů a rodičů
Popis výsledku v původním jazyce
Výzkumný projekt je zaměřen na analýzu zkušeností rodin a pedagogů žáků základních škol s Downovým syndromem s využitím alternativních metod. Výzkumný projekt graficky a slovně analyzuje realitu využití vybraných alternativních metod podporujících rozvojtěchto dětí v rozumové a komunikační oblasti. Data využitá ve výzkumném projektu byla získána na základě dotazníkového šetření v rodinách a základních školách v České republice.
Název v anglickém jazyce
Analysis of the Use of Alternative Methods to Promote Development Abilities of Children with Down Syndrome in the Czech Republic from the Perspective of Teachers and Parents
Popis výsledku anglicky
The research project focuses on the analysis of the experience of families and teachers of primary school pupils with Down syndrome using alternative methods. The research project graphically and verbally analyze the reality of selected alternative methods to support the development of these children in cognitive area and communication skills. The data used in the research project was obtained through a questionnaire survey in families and primary schools in the Czech Republic.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání
ISBN
9788021066748
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
153-161
Počet stran knihy
294
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—