Škola podporující nadané žáky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072317" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072317 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Škola podporující nadané žáky
Popis výsledku v původním jazyce
Problematika nadaných žáků byla legalizována legislativním opatřením, tj. zákonem č. 561/2004 Sb. Jaká je skutečně míra naplňování potřeb nadaných žáků v českých školách a do jaké míry je realizován adekvátní přístup ze strany učitelů k potřebám těchto dětí, je součástí našeho sdělení. Za tímto účelem porovnáváme bilancování empirického výzkumu s vybranou školou, která práci s nadanými žáky preferuje, a u níž je dokonce i součástí jejího profilování.
Název v anglickém jazyce
School supporting gifted pupils
Popis výsledku anglicky
The issue of gifted students was legalized by legislative action, ie Act No. 561/2004 Coll. What is the true measure of meeting the needs of gifted children in Czech schools and to what extent it is implemented adequate access by teachers to the needs ofthese children is part of our communication. For this purpose, we compare the balancing of empirical research with the school to work with gifted students prefer, and which is even part of profiling.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Výchova a vzdělávání nadaných žáků
ISBN
9788021065529
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
76-89
Počet stran knihy
221
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—