Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výzkum komponent a charakteristik kvality výuky cizího jazyka: Představení profilu průměrné výuky posuzovaných učitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072425" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072425 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výzkum komponent a charakteristik kvality výuky cizího jazyka: Představení profilu průměrné výuky posuzovaných učitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie vychází z výzkumu vybraných komponent a charakteristik kvality výuky, které zahrnují: (a) motivování; (b) podpůrné učební klima; (c) práce s časem; (d) orientace na cíle výuky; (e) učitelův projev. Je rozvržena do dvou částí. První část má přehledový charakter ? je zde v krátkosti představen nástroj pro posouzení oborově obecných a oborově specifických komponent a charakteristik kvalitní výuky cizího jazyka. Ve druhé části studie jsou prezentovány výsledky výzkumu: (a) shrnutí metodologických postupů výzkumu v rámci videostudie (organizační zajištění, výběr výzkumného vzorku, aj.); (b) představení profilu průměrné výuky.

  • Název v anglickém jazyce

    Research of components and characteristics of instructional quality: introducing of profile of average foreign language teaching

  • Popis výsledku anglicky

    This study deals with the research in instructional quality with respect to the following components and characteristics: (a) motivation; (b) supportive classroom climate; (c) time management; (d) goal-orientation; (e) teacher?s performance. The study isdivided into two parts. The first part serves as a survey study ? the observation instrument of selected components and characteristics of instructional quality is introduced. The second part presents: (a) summary of research methodologies in the videostudy (organizational support, the selection of the research sample, etc.); (b) introducing of profile of average foreign language teaching.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům II

  • ISBN

    9788021066823

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    16-27

  • Počet stran knihy

    346

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly