Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Posouzení vybraných komponent a charakteristik kvality výuky německého jazyka pomocí posuzovacího nástroje

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00064065" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00064065 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Posouzení vybraných komponent a charakteristik kvality výuky německého jazyka pomocí posuzovacího nástroje

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola zabývající se výzkumem vybraných komponent a charakteristik kvality výuky (a) motivování, (b) podpůrné učební klima, (c) práce s časem, (d) orientace na cíle, (e) učitelův projev, je rozvržena do dvou částí. V první části kapitoly je krátce představena aktuální verze nástroje pro posuzování kvality výuky cizího jazyka, výsledky jeho pilotáže, průběh a organizační zajištění výzkumu v oblasti kvality výuky německého jazyka a způsob pořizování videozáznamů s výukou německého jazyka. V druhé částikapitoly jsou prezentovány výsledky posuzování výuky vybraných komponent a charakteristik kvality výuky německého jazyka v hodinách dvou učitelů na ZŠ. Autor se zaměřuje především na posouzení vybraných komponent a charakteristik kvality výuky pomocí modu a pomocí aritmetického průměru.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation of selected components and characteristic of German language teaching quality by observation instrument

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter deals with the research of selected components and characteristics of teaching quality (a) motivation, (b) supportive classroom climate, (c) time management, (d) goal-orientation, (e) teacher?s performance. The article is to two parts divided. In the first part is the actually version of observation instrument of selected components and characteristics of German language teaching quality, results of pilot study, the course and organization of research in area of foreign language teaching and making of video records with German language teaching introduced. In the second part are the observing results of selected components and characteristics of German language teaching quality in classes of two teachers in elementary school presented. TheAuthor focused on evaluation of selected components and characteristics by modus and of arithmetic mean.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Janíková, V., Píšová, M., Hanušová, S. (Eds.). Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům

  • ISBN

    9788021061095

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    55-68

  • Počet stran knihy

    221

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly