Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Představení posuzovacího nástroje vybraných komponent a charakteristik kvality výuky přírodopisu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F20%3A00116674" target="_blank" >RIV/00216224:14410/20:00116674 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.ivp.czu.cz/cs/r-7183-aktuality/xv-rocnik-mezinarodni-vedecke-konference-educo-2020.html" target="_blank" >https://www.ivp.czu.cz/cs/r-7183-aktuality/xv-rocnik-mezinarodni-vedecke-konference-educo-2020.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Představení posuzovacího nástroje vybraných komponent a charakteristik kvality výuky přírodopisu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek navazuje na výzkum kvality výuky a představuje pilotní verzi pozorovacího a posuzovacího nástroje vybraných komponent a charakteristik kvality výuky. Těžištěm příspěvku je problematika vytváření kategoriálního systému pro popis hodin z hlediska zastoupení vybraných komponent a charakteristik zakládající kvalitu výuky přírodopisu na základních školách, kterými je využívání skutečných či živých objektů ve výuce, přírodovědné aktivity ve výuce a využívání oborově specifického jazyka ve výuce.

  • Název v anglickém jazyce

    PRESENTATION OF THE ASSESSMENT TOOL OF SELECTED COMPONENTS AND CHARACTERISTICS OF BIOLOGY TEACHING QUALITY

  • Popis výsledku anglicky

    The paper follows the research of teaching quality and presents a pilot version of the observation and assessment tool of selected components and characteristics of teaching quality. The focus of the paper is the creation of a categorical systém for the description of lessons in terms of representatioun of selected components and characteristics establishing the quality of biology teaching in primary schools, which is the use of real or living objects in teaching biology activites in teaching and the use of field-specific language in teaching.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    XV. ročník Mezinárodní vědecké konference EDUCO 2020 - Didaktické a environmentální aspekty v přípravě učitelů přírodovědných, zemědělských a příbuzných oborů - 19. - 21. 3. 2020 - Tatranská Štrba (UKF v Nitre a ČZU v Praze) SVK a ČR

  • ISBN

    9788021330399

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    133-142

  • Název nakladatele

    Česká zemědělská univerzita v Praze - Institut vzdělávání a poradenství

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Tatranská Štrba

  • Datum konání akce

    19. 3. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku