Představení posuzovacího nástroje vybraných komponent a charakteristik kvality výuky přírodopisu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F20%3A00116674" target="_blank" >RIV/00216224:14410/20:00116674 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.ivp.czu.cz/cs/r-7183-aktuality/xv-rocnik-mezinarodni-vedecke-konference-educo-2020.html" target="_blank" >https://www.ivp.czu.cz/cs/r-7183-aktuality/xv-rocnik-mezinarodni-vedecke-konference-educo-2020.html</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Představení posuzovacího nástroje vybraných komponent a charakteristik kvality výuky přírodopisu
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek navazuje na výzkum kvality výuky a představuje pilotní verzi pozorovacího a posuzovacího nástroje vybraných komponent a charakteristik kvality výuky. Těžištěm příspěvku je problematika vytváření kategoriálního systému pro popis hodin z hlediska zastoupení vybraných komponent a charakteristik zakládající kvalitu výuky přírodopisu na základních školách, kterými je využívání skutečných či živých objektů ve výuce, přírodovědné aktivity ve výuce a využívání oborově specifického jazyka ve výuce.
Název v anglickém jazyce
PRESENTATION OF THE ASSESSMENT TOOL OF SELECTED COMPONENTS AND CHARACTERISTICS OF BIOLOGY TEACHING QUALITY
Popis výsledku anglicky
The paper follows the research of teaching quality and presents a pilot version of the observation and assessment tool of selected components and characteristics of teaching quality. The focus of the paper is the creation of a categorical systém for the description of lessons in terms of representatioun of selected components and characteristics establishing the quality of biology teaching in primary schools, which is the use of real or living objects in teaching biology activites in teaching and the use of field-specific language in teaching.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
XV. ročník Mezinárodní vědecké konference EDUCO 2020 - Didaktické a environmentální aspekty v přípravě učitelů přírodovědných, zemědělských a příbuzných oborů - 19. - 21. 3. 2020 - Tatranská Štrba (UKF v Nitre a ČZU v Praze) SVK a ČR
ISBN
9788021330399
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
133-142
Název nakladatele
Česká zemědělská univerzita v Praze - Institut vzdělávání a poradenství
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Tatranská Štrba
Datum konání akce
19. 3. 2020
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—