Dovednosti v matematice u žáků s dyskalkulií: ověření výzkumného nástroje a výsledky výzkumu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072683" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072683 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Dovednosti v matematice u žáků s dyskalkulií: ověření výzkumného nástroje a výsledky výzkumu
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se zaměřuje na odlišnosti v úrovni osvojených dovedností v matematice u žáka s dyskalkulií a u žáků bez dyskalkulie. Prezentujeme zde postup ověřování výzkumného nástroje, kterým byl didaktický test, a hlavní i dílčí výsledky výzkumného šetření,které se zaměřují na dovednosti žáka v matematice.
Název v anglickém jazyce
Skills in mathematics of pupils with dyscalculia: verification of research tool and research results
Popis výsledku anglicky
The chapter focuses on the differences in the level of skills in mathematics by pupils with dyscalculia and pupils without dyscalculia. We present the verification procedure of a research tool, which was didactic test, and the main and partial results ofthe research that focus on student skills in mathematics.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům
ISBN
9788021066779
Počet stran výsledku
21
Strana od-do
187-207
Počet stran knihy
263
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—