Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dovednosti v matematice u žáků s dyskalkulií: ověření výzkumného nástroje a výsledky výzkumu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072683" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072683 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Dovednosti v matematice u žáků s dyskalkulií: ověření výzkumného nástroje a výsledky výzkumu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola se zaměřuje na odlišnosti v úrovni osvojených dovedností v matematice u žáka s dyskalkulií a u žáků bez dyskalkulie. Prezentujeme zde postup ověřování výzkumného nástroje, kterým byl didaktický test, a hlavní i dílčí výsledky výzkumného šetření,které se zaměřují na dovednosti žáka v matematice.

  • Název v anglickém jazyce

    Skills in mathematics of pupils with dyscalculia: verification of research tool and research results

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter focuses on the differences in the level of skills in mathematics by pupils with dyscalculia and pupils without dyscalculia. We present the verification procedure of a research tool, which was didactic test, and the main and partial results ofthe research that focus on student skills in mathematics.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům

  • ISBN

    9788021066779

  • Počet stran výsledku

    21

  • Strana od-do

    187-207

  • Počet stran knihy

    263

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly