Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jedinec v procesu inkluze skrze výtvarnou tvorbu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072967" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072967 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jedinec v procesu inkluze skrze výtvarnou tvorbu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola se zabývá mezioborovým výzkumem role umění, výtvarné tvorby a speciálně pedagogické intervence ve vztahu k rozvoji jedince s postižením. Dynamika současného umění je založena na originalitě, individualitě a autenticitě tvorby, která má přinášetnové hodnoty. Uplatňování vzdělávacích inkluzivních principů a východisek lze zaznamenat rovněž v umělecké i mimoumělecké tvorbě. Výtvarná tvorba žáků tak vytváří ideální prostor pro rozvoj školní inkluze.

  • Název v anglickém jazyce

    Individual in the Process of Inclusion Through Art Activities

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter deals with interdisciplinary research and focuses on the role of art and specialized educational interventions in relation to the development of persons with disabilities in relation to the majority society. The dynamics of contemporary art is based on originality, individuality and authenticity of creation, which bring new value. Similar applications of inclusive education principles can be observed also in the artistic and non-artistic creation. Art works of students in the field of art education support development of school inclusion.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.30.0009" target="_blank" >EE2.3.30.0009: Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Aktéři školní inkluze. School Inclusion Actors.

  • ISBN

    9788021066885

  • Počet stran výsledku

    19

  • Strana od-do

    99-117

  • Počet stran knihy

    156

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly