Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodních věd III
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072981" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072981 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodních věd III
Popis výsledku v původním jazyce
Konference ?Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů III? je výstupem z Výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání (MS 0021622443) a navazuje na dvě předchozí konference. V současné době, charakterizované nezájmem mladé generace o matematiku a přírodovědné předměty, hraje velkou roli motivace ke studiu těchto předmětů. Práce s matematickou tématikou jsou věnovány perspektivním metodám ve výuce algebry, analýzy, geometrie a statistiky, tolik potřebné pro práci s daty. Fyzikálně zaměřené práce se zabývají zajímavými fyzikálními jevy a otázkami didaktickými. Zajímavé je skloubení badatelsky orientované výuky se zážitkovou pedagogikou.
Název v anglickém jazyce
Modern Trends in Education of Mathematics and Science III
Popis výsledku anglicky
The Conference ?Modern Trends in Education of Mathematics and Science III? is the output of the research plan Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education (FEP BE) and follows with two precede conferences. In present times, characterised by lack of interest of young generation in mathematics, physics and chemistry, plays leading role motivation. The question of motivation in mathematics and physics is solved in present proceedings. Mathematically oriented works deal with perspective educational methods in algebra, analysis, geometry and statistics. Physically oriented works deal with interesting physical phenomena and didactics of physics (teaching of practical lessons and supplements of textbooks).Intersting is integration activated teaching methods assignment with experiences pedagogy.
Klasifikace
Druh
M - Uspořádání konference
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Místo konání akce
Pedagogická fakulta MU, Brno
Stát konání akce
CZ - Česká republika
Datum zahájení akce
—
Datum ukončení akce
—
Celkový počet účastníků
54
Počet zahraničních účastníků
2
Typ akce podle státní přísl. účastníků
EUR - Evropská akce