Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The role of visualization for learning about life and institutions in textbooks of German: results of textbook analysis and interviews with teachers

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00074714" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00074714 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Die Rolle der Visualisierungen für das Lernen landeskundlicher Inhalte in gegenwärtigen DaF-Lehrwerken: Ergebnisse einer Lehrwerkanalyse und Lehrerinterviews

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Der Beitrag geht der Frage nach, welche Rolle Visualisierungen für das Lernen landeskundlicher Inhalte in gegenwärtigen Lehrwerken für den DaF-Unterricht an der tschechischen Sekundarstufe I spielen. An das Thema wird aus zwei Perspektiven herangegangen.Zuerst wird anhand der Ergebnisse eigener Lehrwerkanalyse beschrieben, welche landeskundlichen Inhalte die analysierten Visualisierungen präsentieren und über welche Funktionen sie verfügen. Weiter werden diese Ergebnisse mit den Ansichten der befragtenLehrenden über erwünschte Merkmale der landeskundlichen Visualisierungen verglichen.

  • Název v anglickém jazyce

    The role of visualization for learning about life and institutions in textbooks of German: results of textbook analysis and interviews with teachers

  • Popis výsledku anglicky

    The paper answers the question what role visuals for teaching culture have in current German language textbooks used in Czech lower secondary schools. The topics is approached from two perspectives. Firstly, based on the results of a textbook analysis itis described which contents and functions can be identified in the textbooks. Secondly, these results are compared with views of the interviewed teachers concernig desired characteristics of visuals for teaching culture.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Bildung und Sprachen in Europa. Education and Languages in Europe

  • ISBN

    9783643505057

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    205-214

  • Název nakladatele

    LIT Verlag

  • Místo vydání

    Münster

  • Místo konání akce

    PdF MU Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000333716900022