Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

CHARACTERISTICS OF LANGUAGE LEARNING STYLES

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00075146" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00075146 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    CHARACTERISTICS OF LANGUAGE LEARNING STYLES

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This contribution intends to highlight characteristics of language learning styles which form an integral part of the dissertation thesis aimed at English language learning styles. The thesis is focused on the correlation between language learning stylesand adult learners? academic achievement. This contribution offers an insight into language learning style research, describes seminal scientific studies directed at learning styles with connection to study outcomes and its final findings. There are different approaches towards learning analyzed. What is more, this paper presents the evolution of learning styles and the link between learning styles and foreign language didactics.

  • Název v anglickém jazyce

    CHARACTERISTICS OF LANGUAGE LEARNING STYLES

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution intends to highlight characteristics of language learning styles which form an integral part of the dissertation thesis aimed at English language learning styles. The thesis is focused on the correlation between language learning stylesand adult learners? academic achievement. This contribution offers an insight into language learning style research, describes seminal scientific studies directed at learning styles with connection to study outcomes and its final findings. There are different approaches towards learning analyzed. What is more, this paper presents the evolution of learning styles and the link between learning styles and foreign language didactics.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Education and Languages in Europe/ Bildung und Sprachen in Europa

  • ISBN

    9783643505057

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    393-401

  • Název nakladatele

    LIT Verlag

  • Místo vydání

    Münster

  • Místo konání akce

    PdF MU Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000333716900041