APPLICATION OF FLASH ANIMATIONS IN THE INTERACTIVE WHITEBOARD ENVIRONMENT
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00079198" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00079198 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
APPLICATION OF FLASH ANIMATIONS IN THE INTERACTIVE WHITEBOARD ENVIRONMENT
Popis výsledku v původním jazyce
In the context of web technologies, Flash has always aroused contradictory emotions. While some promotes this technology, others condemn it completely. However, Flash may not be used only to create advertising banners, games or video streaming. Flash isperfectly suited for educational purposes thanks to its advantages such as easy creation, user friendly environment with elements of interactivity and its own intelligence, or achieving great clarity by animating effects. These extra benefits can be enhanced in an interactive whiteboard environment, in connection with 3D graphics or external real systems. The paper presents some results of the research conducted by the Department of Technical Education and Information Science, Faculty of Education, Masaryk University in recent years.
Název v anglickém jazyce
APPLICATION OF FLASH ANIMATIONS IN THE INTERACTIVE WHITEBOARD ENVIRONMENT
Popis výsledku anglicky
In the context of web technologies, Flash has always aroused contradictory emotions. While some promotes this technology, others condemn it completely. However, Flash may not be used only to create advertising banners, games or video streaming. Flash isperfectly suited for educational purposes thanks to its advantages such as easy creation, user friendly environment with elements of interactivity and its own intelligence, or achieving great clarity by animating effects. These extra benefits can be enhanced in an interactive whiteboard environment, in connection with 3D graphics or external real systems. The paper presents some results of the research conducted by the Department of Technical Education and Information Science, Faculty of Education, Masaryk University in recent years.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
2013 11TH IEEE INTERNATIONAL CONFERENCE ON EMERGING ELEARNING TECHNOLOGIES AND APPLICATIONS (ICETA 2013)
ISBN
9781479921621
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
243-245
Název nakladatele
IEEE
Místo vydání
NEW YORK
Místo konání akce
Stara Lesna, SLOVAKIA
Datum konání akce
24. 10. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
000333339200042