Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The focus od educational research in the Czech republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00087104" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00087104 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    polština

  • Název v původním jazyce

    Kierunki badań dydaktycznych v Republice Czeskiej

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Zasadnicze zmiany polityczno-ekonomiczne w Czechoslowacji po 1989 r., co jest caľkowicie srozumiaľe, uwidoczniľy się takže w sferze szkolnictwa i nauczania historii. W mysl ustawy z 1990 r. obowiązek szkolny mial trwać 9 lat. W polowie lat 90. pierwszy etap szkoly podstawowej przedľužno do lat pięciu oraz wprowadzono obowiązkową 9. klasę. W 2004 r. przyjęto novą ustawę o szkolnictwie, która respektowala tendencje demokratyczne i pluralistyczne kstaľcenia powszechnego na świecie. 1 lipca 2007 r. zgodniez tą ustawą wprowadzono tzw. Ramowy Program Kstaľcenia i Szkolny Program Kstaľcenia. Badania na podstawie dokumentów bieżącą analizę stanu Dydaktyka historii w szkolach w Czechach.

  • Název v anglickém jazyce

    The focus od educational research in the Czech republic

  • Popis výsledku anglicky

    The fundamental politico-economic changes in Czechoslowakia after 1989, naturally, also reflected in the education and in the teaching of history. The law of 1990 has been set compulsory education at 9 years, from the mid 90´s. the flight was the first grade of primary school was extended to five years and compulsory 9. year, outside of multi-annual grammar school. I 2004 was adopted a new education law, which respects the democratic and pluralistic trends of general education in the world. 1. Juli 2007was this law introduced the socalled Framework educational programme and School educational programme. The study on the basis of research of dokuments is carried out the analysis of the current status of didactics of history at Czech schools.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AB - Dějiny

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Toruńskie Spotkania Dydaktyczne X. Kierunki badań dydaktycznych. Kierunki zmian edukacji historycznej

  • ISBN

    9788373522046

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    59-63

  • Název nakladatele

    SOP Toruń

  • Místo vydání

    Toruń

  • Místo konání akce

    Toruń

  • Datum konání akce

    1. 1. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku