Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Příklad projektu ?Moc ve školních třídách studentů učitelství?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00073598" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00073598 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Příklad projektu ?Moc ve školních třídách studentů učitelství?
Popis výsledku v původním jazyce
Prezentace se zabývala smíšeným designem v pedagogickém výzkumu na konkrétním příkladu projektu GA ČR ?Moc ve školních třídách studentů učitelství?. Zaměřili jsme se na koncept moci, jeho adaptaci na prostředí školní třídy, design výzkumu ? jeho kvalitativní a kvantitativní část s nastíněním výsledků a diskusi k metodologickému postupu.
Název v anglickém jazyce
Mixed Methods Design in Educational Research: An Example of Project "Power in the Classes Taught by Student Teachers"
Popis výsledku anglicky
The presentation focused on mixed methods design in educational research with an example of a project GA CR "Power in the Classes of Student Teachers". It focused on the concept of power, its adaptation for the school conditions, research design and itsqualitative and quantitative parts with preliminary outcomes, and discussion of methodological approaches.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA13-24456S" target="_blank" >GA13-24456S: Moc ve školních třídách studentů učitelství</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů