Převod dotazníku TPUS (báze moci učitele) pro české kulturní prostředí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00074062" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00074062 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Převod dotazníku TPUS (báze moci učitele) pro české kulturní prostředí
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek představuje zkušenosti s převodem dotazníku TPUS (Teacher Power Use Scale) do českého kulturního prostředí. V příspěvku je představena výsledná verze dotazníku mapující používané báze moci učitele v interakci se školní třídou a psychometrické parametry české verze nástroje a zkušenosti s její pilotáží i využitím v projektu GAČR 13-24456S Moc ve školních třídách studentů učitelství.
Název v anglickém jazyce
Czech ddaptation of TPUS questionnaire (teachers power bases)
Popis výsledku anglicky
The paper presents experience with the adaptation of the questionnaire TPUS (Teacher Power Use Scale) in the Czech cultural environment. In the paper we present the final version of the adapted questionnaire used for mapping the base can interact with the teacher in a classroom and psychometric parameters Czech version of the tool and experience with piloting and its use in the project GA 13-24456S Power in the classroom teaching students.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA13-24456S" target="_blank" >GA13-24456S: Moc ve školních třídách studentů učitelství</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů