Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The System of Teacher Education for Motivational Teaching of Gifted Students

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00076546" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00076546 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.esera.org/media/esera2013/Josef_Trna_19FEB2014.pdf" target="_blank" >http://www.esera.org/media/esera2013/Josef_Trna_19FEB2014.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The System of Teacher Education for Motivational Teaching of Gifted Students

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The study presents design-based research results of motivation of gifted students and the system of teacher education for motivational teaching of gifted students. Research uncovered unsatisfactory current situation in motivation of gifted students. Theoutcome of our research in a formo of the simple model describing relations has been presented. The system of pedagogical professional teachers´ knowledge, understandings and skills to apply inquire-based science education has been supplemented.

  • Název v anglickém jazyce

    The System of Teacher Education for Motivational Teaching of Gifted Students

  • Popis výsledku anglicky

    The study presents design-based research results of motivation of gifted students and the system of teacher education for motivational teaching of gifted students. Research uncovered unsatisfactory current situation in motivation of gifted students. Theoutcome of our research in a formo of the simple model describing relations has been presented. The system of pedagogical professional teachers´ knowledge, understandings and skills to apply inquire-based science education has been supplemented.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    R - Projekt Ramcoveho programu EK

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    E-Book Proceedings of the ESERA 2013 Conference: Science Education Research For Evidence-based Teaching and Coherence in Learning. Part 13

  • ISBN

    9789963700776

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    236-243

  • Název nakladatele

    European Science Education Research Association

  • Místo vydání

    Nicosia

  • Místo konání akce

    Nicosia

  • Datum konání akce

    2. 9. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku