Další vzdělávání učitelů středních škol v Jihomoravském kraji ? vybrané výsledky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00076872" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00076872 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.icolle.cz" target="_blank" >http://www.icolle.cz</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Další vzdělávání učitelů středních škol v Jihomoravském kraji ? vybrané výsledky
Popis výsledku v původním jazyce
V příspěvku jsou předkládány vybrané výsledky výzkumu zaměřeného na další vzdělávání učitelů středních škol v Jihomoravském kraji. Cílem výzkumného šetření bylo popsat a analyzovat relevantní faktory a podmínky dalšího vzdělávání učitelů středních škol vsoučasnosti a identifikovat souvislosti mezi vztahem učitelů k dalšímu vzdělávání, motivací k dalšímu vzdělávání a marketingovými nástroji vzdělávací instituce na straně jedné a profesně demografickými znaky na straně druhé. K zodpovězení výzkumných otázek byl zvolen kvantitativní přístup. Ke sběru dat (červen 2013) bylo využito dotazníku vlastní konstrukce. Výběrový soubor byl vytvořen z učitelů gymnázií a středních odborných škol v Jihomoravském kraji (ISCED 3A). Výzkum přinesl cenné poznatky přímo od učitelů, kteří mají s dalším vzděláváním praktické zkušenosti.
Název v anglickém jazyce
Further Education of Secondary School Teachers in the South Moravian Region ? Selected Results
Popis výsledku anglicky
This paper deals with further education of secondary school teachers and presents selected results of our research. Its aim was two-fold: to describe and analyse relevant factors and current circumstances of further education of secondary school teachersand to identify links between teachers? relationship to further education, motivation to further education and marketing tools of an educational institution on the one hand and selected professionally-demographic features on the other. Quantitative approach was used for answering research questions and verification of working hypotheses. An original questionnaire was devised to collect the data (June 2013). The sample was constructed from grammar school and vocational secondary school teachers in the South Moravian Region (ISCED 3A). The survey results can be inspiring for educational institutions, its employees or students. Results of the research also show possible directions of further research.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Further Education of Secondary School Teachers in the South Moravian Region ? Selected Results
ISBN
9788075090010
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
13-21
Název nakladatele
Mendelova univerzita v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Křtiny
Datum konání akce
16. 9. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—