Využití nástrojů marketingového mixu v dalším vzdělávání učitelů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071278" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00071278 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití nástrojů marketingového mixu v dalším vzdělávání učitelů
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je sdělit vybrané výsledky z výzkumu realizovaného v rámci projektu dizertační práce zaměřeného na další vzdělávání učitelů na gymnáziích a středních odborných školách v Jihomoravském kraji. Výzkum byl zaměřen na postoje, názory, preference a zkušenosti středoškolských učitelů na další vzdělávání. Jedním z cílů výzkumu bylo zjistit, zda mohou nástroje marketingového mixu vzdělávací instituce patří mezi faktory, které ovlivňují rozhodnutí (motivaci) učitele k dalšímu vzdělávání. Zároveň bylo cílem porovnat výsledky našeho zjištění mezi učiteli všeobecně vzdělávacích předmětů a učiteli odborných předmětům, případně též mezi muži a ženami. Tento příspěvek uvádí naše první shrnutí výsledků realizovaného šetření na úrovni deskripce vybranýchukazatelů.
Název v anglickém jazyce
The Utilization of Marketing Mix´s Tools in Teachers´ Further Education
Popis výsledku anglicky
The aim of this paper is to inform about some selected results of a research conducted within the dissertation project focused on further education of teachers at grammar schools and vocational schools in the South Moravian Region. The research focused on secondary school teachers' attitudes, opinions, preferences and experiences with their further educa-tion. One of the aims of the research was to determine whether the tools of the marketing mix of educational institutions are among the factors that influence teacher's decision (motivation) to participate on further education. At the same time, the aim was to compare the differences in our findings about teachers of general education subjects and teachers of vocational subjects, or also the differences between men and women. This paper presents our first sum-mary of the survey results based on the description of the selected indicators.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2013.
ISBN
9788087952009
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
416-426
Název nakladatele
MAGNANIMITAS
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
9. - 13. 12. 2013
Datum konání akce
1. 1. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—