Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Příprava stimulačně obohacujících aktivit pro nadané děti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00078387" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00078387 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Příprava stimulačně obohacujících aktivit pro nadané děti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pro práci s nadanými žáky potřebují učitelé dostatek materiálů, pomocí kterých mohou mimořádně nadané žáky motivovat a rozvíjet jejich talent. V matematice jde především o úlohy netypické, myšlenkově náročnější, které se zpravidla nedají řešit naučenýmipostupy. V příspěvku shrnujeme poznatky získané při přípravě pracovních listů pro stimulačně obohacující aktivity určené pro nadané žáky v rámci řešení projektu Centrum MU pro rozvoj nadaných dětí v Jihomoravském kraji.

  • Název v anglickém jazyce

    Preparation of stimulation and enrichment activities for gifted children

  • Popis výsledku anglicky

    When working with talented pupils, teachers need to have enough material that they could use for the motivation of exceptionally talented pupils and for the development of their talent. In mathematics, these are especially tasks that are not typical, areintellectually demanding, and often cannot be solved by standard methods. In the contribution, we sum up our experiences from the preparation of work sheets for stimulation and enrichment activities for gifted pupils within the framework of the projectMasaryk University Centre for talented pupils in the South-Moravian region.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Matematické vzdělávání v primární škole - tradice, inovace

  • ISBN

    9788024440620

  • ISSN

    0862-9765

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    58-62

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého Olomouc

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    1. 1. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku