Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Motivational effectiveness of experiments in physics education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00078855" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00078855 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.fisica.uniud.it/URDF/laurea/materiali/pdf/Proceeding%20GIREP-ICPE-MPTL-2010-France.pdf" target="_blank" >http://www.fisica.uniud.it/URDF/laurea/materiali/pdf/Proceeding%20GIREP-ICPE-MPTL-2010-France.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Motivational effectiveness of experiments in physics education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The study verifies the authenticity of motivational significance of experiments in physics and in science education. Our research findings illustrate the fact, that experiments used by physics teachers are not always appropriate and sufficient for development of students? physics knowledge and skills. We used the method of video-study. These educational applications of physics school experiments can support ungifted students and can help to identify and to develop students gifted in physics.

  • Název v anglickém jazyce

    Motivational effectiveness of experiments in physics education

  • Popis výsledku anglicky

    The study verifies the authenticity of motivational significance of experiments in physics and in science education. Our research findings illustrate the fact, that experiments used by physics teachers are not always appropriate and sufficient for development of students? physics knowledge and skills. We used the method of video-study. These educational applications of physics school experiments can support ungifted students and can help to identify and to develop students gifted in physics.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    GIREP-ICPE-MPTL 2010. Teaching and Learning Physics Today: Challenges? Benefits?

  • ISBN

    9788897311324

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    409-417

  • Název nakladatele

    University of Udine

  • Místo vydání

    Udine, Italy

  • Místo konání akce

    Reims, France

  • Datum konání akce

    22. 8. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku