Logopedická intervence u osob se zdravotním postižením ve věku mladé dospělosti
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00078937" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00078937 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Logopedická intervence u osob se zdravotním postižením ve věku mladé dospělosti
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace se zabývá poskytováním logopedické intervence osobám se zdravotním postižením v zařízeních sociálních služeb v České republice. Publikace je rozdělena do dvou částí. První dvě kapitoly prezentují teoretická východiska a oblast komunikace u osobse zdravotním postižením v kontextu vzdělávání a v sociálních službách a vymezují speciálněpedagogická a terminologická východiska. Empirická část publikace obsahuje výzkumné projekty realizované kvantitativní strategií. Hlavním cílem prvního projektu je analýza poskytování logopedické intervence v prostředí sociálních služeb v České republice, druhý projekt si kladl za cíl analyzovat speciálněpedagogické přístupy k rozvoji komunikačních schopností osob se zdravotním postižením ve věku mladé dospělosti.
Název v anglickém jazyce
Speech therapy for young adults with disabilities
Popis výsledku anglicky
The publication is engaged in the provision of speech therapy intervention for persons with disabilities in social services facilities in the Czech Republic. The publication is divided into two parts. The first two chapters present the theoretical background and the area of communication in persons with disabilities in the context of education and social services and define special education and terminology bases and impaired communication ability. The empirical part of the publication consists of two research projects carried out quantitative strategies. The main objective of the first project is the analysis of speech intervention in social services facilities in the Czech Republic, the second project aimed to analyze the special educational approaches to development of communication abilities of young adults with disabilities.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
9788021073395
Počet stran knihy
210
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—