Podpora rozmanitosti žáků v prostředí běžné třídy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00079033" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00079033 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Podpora rozmanitosti žáků v prostředí běžné třídy
Popis výsledku v původním jazyce
V příspěvku představuji celkový Systém podpory žáků s rozmanitými schopnostmi, který vznikl jako výsledek výzkumu inkluze na prvním stupni osmi škol a jedné případové studie. Zaměřuji se zejména na podmínky inkluzivního vzdělávání na úrovni třídy.
Název v anglickém jazyce
Shaping Inclusive Didactics of Elementary Reading and Writing
Popis výsledku anglicky
The paper introduces the overall system of support students with diverse abilities, which arose as a result of the research of inclusion in primary education of eight schools and one case study. It focuses mainly on the conditions of inclusive educationat the class level.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Vytváření příležitostí pro vzdělávání všech dětí na 1. stupni ZŠ
ISBN
9788021068896
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
11-24
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
PdF MU
Datum konání akce
12. 2. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—