Jazykový obsah a učebnice francouzštiny
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00079162" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00079162 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jazykový obsah a učebnice francouzštiny
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek představuje metodologické pozadí výzkumu zaměřeného na analýzu jazykového obsahu učebnic francouzštiny pro vzdělávací obor Další cizí jazyk v českém vzdělávacím kontextu na základní škole, teoreticky odpovídajících úrovni A1 obecně definované ve Společném evropském referenčním rámci pro jazyky. Popisuje rovněž výsledky tohoto výzkumu.
Název v anglickém jazyce
Language content and textbooks for learning French as a foreign language
Popis výsledku anglicky
In this paper we describe the methodological background of our research focused on the analysis of the language content of textbooks for learning French as a foreign language in the Czech educational context in lower secondary school, the research dealswith the content of textbooks theoretically corresponding to the level A1 of the Common European Framework of Reference for Languages. We describe also the results of this research.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Výzkum výuky cizích jazyků III
ISBN
9788021077041
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
20-36
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
6. 11. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—