Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inquiry based mathematics education (IBME) and its reflection by primary school teachers

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00079208" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00079208 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61989592:15410/14:33152955

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Inquiry based mathematics education (IBME) and its reflection by primary school teachers

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In the paper we present selected outcomes of a research into possible acceptance of inquiry based mathematics education as a method used by primary school teachers. We suggest some objective as well as subjective reasons for explaining its so far low level of usage and aim at identifying obstacles, which prevent the enquiry based techniques in the primary school educational environment.

  • Název v anglickém jazyce

    Inquiry based mathematics education (IBME) and its reflection by primary school teachers

  • Popis výsledku anglicky

    In the paper we present selected outcomes of a research into possible acceptance of inquiry based mathematics education as a method used by primary school teachers. We suggest some objective as well as subjective reasons for explaining its so far low level of usage and aim at identifying obstacles, which prevent the enquiry based techniques in the primary school educational environment.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Scientific Issues Jan Długosz University in Czestochowa

  • ISSN

    1896-0286

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2014

  • Číslo periodika v rámci svazku

    Mathematics XIX

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    121-128

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus