Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výzkum využití multimediálních studijních opor při motivaci a úspěšnosti studia analytické chemie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00079248" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00079248 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výzkum využití multimediálních studijních opor při motivaci a úspěšnosti studia analytické chemie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku byl proveden výzkum využití multimediálních studijních opor (multimediální počítačový výukový systém ?Analytická chemie? a animovaný počítačový výukový systém ?Odměrná analýza?) při motivaci a úspěšnosti studia analytické chemie. Výzkum byl prováděn u dvou následných ročníků studentů bakalářského studia pedagogického asistentství chemie Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně a to nejprve bez a v dalším roce pak s využitím multimediálních studijních opor.

  • Název v anglickém jazyce

    Research of the use of multimedia educational supports for the motivation and successfulness of the analytical chemistry study

  • Popis výsledku anglicky

    In this paper the research of the use of the multimedia educational supports (the multimedia computer educational system ?Analytical chemistry? and the animated computer educational system ?Volumetry?) for the motivation and successfulness of the analytical chemistry study was carried out. The research was performed onto two subsequent years of students of the bachelor study of the chemistry teaching at the Faculty of Education of the Masaryk university in Brno, namely at first without and then in the following year using the multimedia educational supports.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách III

  • ISBN

    9788021075993

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    125-136

  • Název nakladatele

    PdF MU

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku