Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Basic cognitive strategies and fading process in pupils with specific learning disabilities.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00079286" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00079286 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Basic cognitive strategies and fading process in pupils with specific learning disabilities.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper presents information on learning strategies in pupils at primary and secondary schools. It specifies some of the approaches to reading acquisition in pupils with dyslexia. This issue is perceived from the cognitive and metacognitive strategiesacquisition perspective. The chapter contains analysis of some foreign approaches and programs in the acquisition of basic strategies during learning process as well as specific examples of good practice.

  • Název v anglickém jazyce

    Basic cognitive strategies and fading process in pupils with specific learning disabilities.

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents information on learning strategies in pupils at primary and secondary schools. It specifies some of the approaches to reading acquisition in pupils with dyslexia. This issue is perceived from the cognitive and metacognitive strategiesacquisition perspective. The chapter contains analysis of some foreign approaches and programs in the acquisition of basic strategies during learning process as well as specific examples of good practice.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal or Expertional People

  • ISSN

    1805-4978

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    Volume 1

  • Číslo periodika v rámci svazku

    N 4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    51-64

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus