Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nadaní žáci, jejich učitelé a matematika

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00079288" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00079288 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nadaní žáci, jejich učitelé a matematika

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studenti učitelství matematiky pro ZŠ většinou k matematicky nadaným jedincům nepatří, což potvrzuje i výzkumné šetření, které je v článku popsáno. Navrhujeme metody práce a inovativní předměty, aby absolventi učitelství matematiky pro ZŠ byli lépe připraveni na práci s nadanými žáky.

  • Název v anglickém jazyce

    Gifted Pupils, their Teacher and Mathmatics

  • Popis výsledku anglicky

    Future teachers of mathematics at basic schools are usually not exceptionally mathematially gifted, which is confirmed by the results of the survey described in this article. Wesuggest innovations of courses so that the graduates of the programmes "teaching Assistant of Mathematics for lower secondery schools" and its follow-up, "Teacher of Mathematics for lower secondery scools teaching of mathematics at elementary scools", are better prepared for working with gifted pupils.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Učíme nadané žáky II

  • ISBN

    9788074645334

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    115-124

  • Název nakladatele

    Ostravská Univerzita v Ostravě

  • Místo vydání

    Ostrava 2014

  • Místo konání akce

    Ostravská Univerzita, Pedagogická fakulta,

  • Datum konání akce

    1. 1. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku