Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Logické a kombinatorické problémy v matematice na ZŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00079283" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00079283 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Logické a kombinatorické problémy v matematice na ZŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek vznikl na základě výzkumu zaměřeného na inovaci obsahu a forem výuky matematiky na základních školách. Příspěvek se věnuje logickým a kombinatorickým problémům v matematice na ZŠ. Na základě provedeného výzkumu pojednáváme o rozdílech mezi nadanými žáky a žáky běžných tříd ZŠ. Vytvořené kombinatorické a logické úlohy mohou sloužit jako informační materiál pro práci s žáky ZŠ ve zmíněných oblastech.

  • Název v anglickém jazyce

    Logical and combinatorial problems of primary school?s Mathematics

  • Popis výsledku anglicky

    The article was created as the result of the research oriented at the innovation of the content and forms of teaching Mathematics at Secondery schools.The paper deals with the logical and combinatorial problems of primary school?s. The results of our reseach we present differences between gifted pupils and standard pupils. WE suggestseveral ways how to help the pupils to develop their knowledge and show the practical examples.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů IV

  • ISBN

    9788021075986

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    54-59

  • Název nakladatele

    MU

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    25. 11. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku