Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Náš pohled na testování matematických dovedností žáků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00060261" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00060261 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Náš pohled na testování matematických dovedností žáků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku uvádíme výsledky testování matematických dovedností žáků pátého ročníku základní školy. Zaměřily jsme se na úlohy netradičně zadané, a přitom jsme sledovaly přístupy žáků k jejich řešení. Při vyhodnocování testů jsme se zaměřily na analýzu jednotlivých postupů řešení s cílem maximálně využít zpětné vazby jak pro učitele tak pro žáka.

  • Název v anglickém jazyce

    Our view on testing mathematic skills of pupils

  • Popis výsledku anglicky

    In this paper we report the results of testing of mathematical skills of pupils 5th grade of primary school. We focused on the unusual given tasks in which we monitored approaches of pupils to solving problems. We focused on analyzing individual practicesolutions to maximize feedback for teachers and for pupils.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Hodnocení a sebehodnocení žáků v primárním vzdělávání - aktuální otázky, perspektivy a výzvy

  • ISBN

    9788021058767

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    81-88

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    PdF MU

  • Datum konání akce

    11. 6. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku