Náš pohled na testování matematických dovedností žáků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00060261" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00060261 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Náš pohled na testování matematických dovedností žáků
Popis výsledku v původním jazyce
V příspěvku uvádíme výsledky testování matematických dovedností žáků pátého ročníku základní školy. Zaměřily jsme se na úlohy netradičně zadané, a přitom jsme sledovaly přístupy žáků k jejich řešení. Při vyhodnocování testů jsme se zaměřily na analýzu jednotlivých postupů řešení s cílem maximálně využít zpětné vazby jak pro učitele tak pro žáka.
Název v anglickém jazyce
Our view on testing mathematic skills of pupils
Popis výsledku anglicky
In this paper we report the results of testing of mathematical skills of pupils 5th grade of primary school. We focused on the unusual given tasks in which we monitored approaches of pupils to solving problems. We focused on analyzing individual practicesolutions to maximize feedback for teachers and for pupils.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Hodnocení a sebehodnocení žáků v primárním vzdělávání - aktuální otázky, perspektivy a výzvy
ISBN
9788021058767
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
81-88
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
PdF MU
Datum konání akce
11. 6. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—