Problematika dyskalkulie v rámci inkuzivního vzdělávání na základních školách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046417" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046417 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Problematika dyskalkulie v rámci inkuzivního vzdělávání na základních školách
Popis výsledku v původním jazyce
Jsou uvedeny výsledky výzkumu na základních školách, který sledoval procentuelní zastoupení žáků se specifickými poruchami učení a z toho specielně počet žáků s dyskalkulií.
Název v anglickém jazyce
Dyscalcuila Within Inclusive Education in Primary Schools
Popis výsledku anglicky
We present research results from primary schools. We focused on a quantitative number of pupils with specific learning difficulties and quantitative number of pupils with dyscalculia.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Vítková. M., Havel, J.(eds). Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
ISBN
978-80-7315-199-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
22
Strana od-do
—
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
15. 9. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—