Inkluzivní vzdělávání dětí s poruchami učení v matematice na základních školách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046416" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046416 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Inkluzivní vzdělávání dětí s poruchami učení v matematice na základních školách
Popis výsledku v původním jazyce
Uvádíme výsledky výzkumného šetření na základních školách, ve kterém bylo sledováno procentuelní zastoupení žáků se specifickými vzdělávacími potřebami na základních školách a z toho pak žáků s dyskalkulií. Výzkumné šetření bylo prováděno na 145 základních školách.
Název v anglickém jazyce
Inclusive Education of Pupils with Disabilities in Primary school
Popis výsledku anglicky
We present research results at primary school, quantitative number of pupils with specific leasing difficulties in the numbers of pupils at primary school and quantitative numbers of pupils with dyscalculia. Research was done in 145 primary school.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Filová,H., Havel, J. (eds) Inkuzivní vzdělávání v primární škole.
ISBN
978-80-7315-202-4
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Počet stran knihy
321
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—