Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Postavení dyskalkuliků na základní škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00050842" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00050842 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Postavení dyskalkuliků na základní škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výsledky předvýzkumu, který se týkal zjištění kvantitativního podílu žáků s diagnostikovanou dyskalkulií na počtu žáků základní školy.

  • Název v anglickém jazyce

    Pupils of dysabilities on the primary school

  • Popis výsledku anglicky

    Research results - quantitative number of pupils with dyscalculia in the number of pupils at primary school.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Specifické poruchy učení v kontextu vzdělávacích oblastí RVP ZV

  • ISBN

    978-80-7315-162-1

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    263-268

  • Počet stran knihy

    290

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly