Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inclusive Approach as a Field for Integrating Foreign Pupil into Education at Primary School

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33158254" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33158254 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.tojet.net/special/2015_9_1.pdf" target="_blank" >http://www.tojet.net/special/2015_9_1.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Inclusive Approach as a Field for Integrating Foreign Pupil into Education at Primary School

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The prepard project, which is presented on the conference is in line with current trends in educational policy of the Czech Republic deals with intercultural education with a focus on disadvantaged groups of foreign pupils at Czech schools. View of the still increasing number of foreign pupils at Czech schools is the main aim of the project to reflect the current situation of the integration of foreign pupils in the education at primary school. The aim of the project is to implement the research whose results would allow to identify key problem areas and suggest measures that will lead to the improvement of primary education, the undergraduate training of teachers, with an emphasis on the development of individuals and society. The survey design combines quantitative and qualitative approaches. The main objective of the research is to look at the issue of integration of foreign pupils from several points of view and to provide a comprehensive insight of the process of integration of fo

  • Název v anglickém jazyce

    Inclusive Approach as a Field for Integrating Foreign Pupil into Education at Primary School

  • Popis výsledku anglicky

    The prepard project, which is presented on the conference is in line with current trends in educational policy of the Czech Republic deals with intercultural education with a focus on disadvantaged groups of foreign pupils at Czech schools. View of the still increasing number of foreign pupils at Czech schools is the main aim of the project to reflect the current situation of the integration of foreign pupils in the education at primary school. The aim of the project is to implement the research whose results would allow to identify key problem areas and suggest measures that will lead to the improvement of primary education, the undergraduate training of teachers, with an emphasis on the development of individuals and society. The survey design combines quantitative and qualitative approaches. The main objective of the research is to look at the issue of integration of foreign pupils from several points of view and to provide a comprehensive insight of the process of integration of fo

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Turkish Online Journal of Educational Technology

  • ISSN

    2146-7242

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    14/2015

  • Číslo periodika v rámci svazku

    Spec. issue

  • Stát vydavatele periodika

    TR - Turecká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    320-325

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus