Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možnosti začleňování žáků-cizinců do vzdělávání na primární škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33145980" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33145980 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Možnosti začleňování žáků-cizinců do vzdělávání na primární škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek prezentuje návrh projektu, který byl předložen v rámci vyhlášené veřejné soutěže ve výzkumu, experimentálním vývoji a inovacích na podporu grantových projektů základního výzkumu v rámci postdoktorských projektů na rok 2014. Projekt se v souladus aktuálními trendy vzdělávací politiky ČR zabývá problematikou interkulturního vzdělávání se zaměřením na žáky-cizince na českých školách. Vzhledem ke stále rostoucímu počtu žáků-cizinců je hlavním cílem projektu reflektovat současnou situaci jejich začlenění do vzdělávání na primární škole. Součástí projektu je výzkumné šetření, které umožní nahlédnout na problematiku začleňování žáků cizinců z více úhlů pohledu a poskytnout náhled na determinanty ovlivňující proces začleňování žáků-cizinců do vzdělávání na primární škole. Výzkumné šetření ponese příznak smíšeného designu, který bude kombinovat kvantitativní a kvalitativní přístupy a bude realizován na několika úrovních. Přínos projektu k pedagogické teorii je spatřován především v r

  • Název v anglickém jazyce

    Possibilities of inclusion of foreign pupils in education at primary school

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents a project proposal that was submitted in the public tender in research, experimental development and innovation in support of grant projects of basic research in the post-doctoral projects for 2014. The project is in line with currenttrends in educational policy of the Czech Republic deals with intercultural education with a focus on foreign pupils at Czech schools. Due to the ever increasing number of foreign students is the main goal of the project is reflect the current situationof their inclusion in education at primary school. The project is a survey that will look at the issue of integration of foreign pupils from several points of view and provide insight into the determinants of the process of integration of foreign pupilsin education at primary school. The survey bear flag mixed design that will combine quantitative and qualitative approaches and will be implemented at several levels. Project's contribution to pedagogical theory is seen primarily in the r

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti

  • ISBN

    978-80-7414-601-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    443-447

  • Název nakladatele

    Univerzita J. E. Purkyně

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Místo konání akce

    Ústí nad Labem

  • Datum konání akce

    16. 9. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku