Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití metody SEIQoL v problematice vzdělávání žáků-cizinců na primární škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33117749" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33117749 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití metody SEIQoL v problematice vzdělávání žáků-cizinců na primární škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá aktuálním tématem interkulturního vzdělávání na primární škole a rolí učitele v tomto procesu. Cílem příspěvku je prezentovat problematiku vzdělávání žáků-cizinců z pohledu učitelů primárních škol. V rámci pilotáže disertační práce byla provedena sonda s použitím metody SEIQoL, která předkládá názory specifické skupiny učitelů primárních škol na klíčové vědomosti, dovednosti a postoje učitelů, aplikované při vzdělávání žáků-cizinců. Výsledky dílčího výzkumu by měly přispět k identifikaci klíčových znalostí, dovedností a postojů nezbytných při vzdělávání žáků-cizinců a naznačit, kterým směrem se vydat ve vysokoškolské přípravě a dalším vzdělávání učitelů.

  • Název v anglickém jazyce

    The use of SEIQoL method in education of foreign pupils in primary school

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the current theme of intercultural education at primary school and teacher roles in this process. The aim of this paper is to present the issue of education of foreign pupils in terms of primary school teachers. The piloting dissertation probe was performed using the SEIQoL method of presenting the views of specific groups of teachers in the key knowledge, skills and attitudes of teachers, applied in the education of foreign pupils. Partial results of research should help to identify the key knowledge, skills and attitudes needed in the education of foreign pupils, and to indicate which direction to go in college preparation and teacher training.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku

  • ISBN

    978-80-244-2906-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    216-221

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    24. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku