Vnímání přírodních věd žáky základních a středních škol
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F07%3A00003919" target="_blank" >RIV/61989592:15210/07:00003919 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61989592:15310/07:00005624
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vnímání přírodních věd žáky základních a středních škol
Popis výsledku v původním jazyce
Stať představuje výsledky sociologického výzkumu "Vnímání přírodních věd žáky a studenty základních a středních škol". Výzkum reaguje na klesající zájem žáků o studium přírodních věd. Zjišťoval postoje žáků k přírodním vědám, představuje ucelený obraz vnímání přírodních věd žáky.
Název v anglickém jazyce
PUPILS´ ATTITUDES TOWARDS NATURAL SCIENCIES
Popis výsledku anglicky
The text yields the results of research which was concentrated on the perception of natural sciences by pupils of basic schools and students at secondary schools in one of the regions of the Czech Republic. We focused on basic school pupils? and secondary school students? attitudes towards natural sciences. To identify basic school pupils? and secondary school students? attitudes we utilized the statistics-quantitative method. The quantitative research demonstrated that pupils consider natural sciencesinteresting but very challenging. Having taken into account the risks involved when studying natural sciences, most of them rated natural sciences positively. Also, the interest to study nat. sciences is not negligible, however, the occupation of a scientist is little attractive.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/2E06028" target="_blank" >2E06028: Mediální zdůraznění potřeb vědy a perspektiv studia exaktních oborů</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Možnosti motivace mládeže ke studiu přírodních věd
ISBN
978-80-244-1886-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
95
Strana od-do
14-23
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—