Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vnímání přírodních věd žáky základních a středních škol

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F07%3A00003919" target="_blank" >RIV/61989592:15210/07:00003919 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61989592:15310/07:00005624

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vnímání přírodních věd žáky základních a středních škol

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Stať představuje výsledky sociologického výzkumu "Vnímání přírodních věd žáky a studenty základních a středních škol". Výzkum reaguje na klesající zájem žáků o studium přírodních věd. Zjišťoval postoje žáků k přírodním vědám, představuje ucelený obraz vnímání přírodních věd žáky.

  • Název v anglickém jazyce

    PUPILS´ ATTITUDES TOWARDS NATURAL SCIENCIES

  • Popis výsledku anglicky

    The text yields the results of research which was concentrated on the perception of natural sciences by pupils of basic schools and students at secondary schools in one of the regions of the Czech Republic. We focused on basic school pupils? and secondary school students? attitudes towards natural sciences. To identify basic school pupils? and secondary school students? attitudes we utilized the statistics-quantitative method. The quantitative research demonstrated that pupils consider natural sciencesinteresting but very challenging. Having taken into account the risks involved when studying natural sciences, most of them rated natural sciences positively. Also, the interest to study nat. sciences is not negligible, however, the occupation of a scientist is little attractive.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/2E06028" target="_blank" >2E06028: Mediální zdůraznění potřeb vědy a perspektiv studia exaktních oborů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Možnosti motivace mládeže ke studiu přírodních věd

  • ISBN

    978-80-244-1886-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    95

  • Strana od-do

    14-23

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku