Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Finanční gramotnost

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00079335" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00079335 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Finanční gramotnost

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ve výuce matematiky na všech stupních škol je třeba reagovat na aktuální trendy, které přináší reálný život. V současnosti jde o zvyšování finanční gramotnosti občanů. je třeba, aby občané měli potřebné znalosti a rozuměli finančním produktům a transakcím. Absence finanční gramotnosti může vést ke špatným rozhodnutím, která člověka přivedou do nesnází. Poukazujeme na oblasti, které s rozvíjením finanční gramotnosti souvisejí.

  • Název v anglickém jazyce

    Financial literacy

  • Popis výsledku anglicky

    It is necesery to react to the actual trend sof real live in the education of mathematics on all degrese of education. Financial literacy is mainly used in connection with personal finance matters. The absence of financial literacy can lead to making false financial decission that can have adverse effect on the financial health of an individual. We show some examples of advacement of financial literacy.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů IV

  • ISBN

    9788021075986

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    32-38

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    25. 11. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku