Finanční gramotnost
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00079335" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00079335 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Finanční gramotnost
Popis výsledku v původním jazyce
Ve výuce matematiky na všech stupních škol je třeba reagovat na aktuální trendy, které přináší reálný život. V současnosti jde o zvyšování finanční gramotnosti občanů. je třeba, aby občané měli potřebné znalosti a rozuměli finančním produktům a transakcím. Absence finanční gramotnosti může vést ke špatným rozhodnutím, která člověka přivedou do nesnází. Poukazujeme na oblasti, které s rozvíjením finanční gramotnosti souvisejí.
Název v anglickém jazyce
Financial literacy
Popis výsledku anglicky
It is necesery to react to the actual trend sof real live in the education of mathematics on all degrese of education. Financial literacy is mainly used in connection with personal finance matters. The absence of financial literacy can lead to making false financial decission that can have adverse effect on the financial health of an individual. We show some examples of advacement of financial literacy.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů IV
ISBN
9788021075986
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
32-38
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
25. 11. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—