Well-being u začínajících učitelů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00081364" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00081364 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.ped.muni.cz/wpsy/konf_tp.html" target="_blank" >http://www.ped.muni.cz/wpsy/konf_tp.html</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Well-being u začínajících učitelů
Popis výsledku v původním jazyce
Konferenční příspěvek představuje některé výsledky pilotní studie (N=34) realizované v říjnu 2015 na dostupném vzorku začínajících učitelů (do třech let v praxi). Data byla sbírána prostřednictvím online testovacícho sytému SED (Konečný, Mareš, Ježek, 2010). Cílem pilotní studie bylo ověřit funkčnost dostazníků a ověřit reakce začnínajících učitelů na dotazníky připravované v rámci projektu GA15-12956S. Předběžné výsledky jsou interpretovány v kontextu modelu profesní socializace (Fessler, Ingram, 2003mod. Lukas, 2008), well-beingu u začínajících učitelů (Saaren a kol., 2006). Možné souvislosti jsou diskutovány i kontextu teorie vynořující se dospělosti a profesní socializace (Lukas, 2008).
Název v anglickém jazyce
Well-being of the beginning teachers
Popis výsledku anglicky
The conference paper presents some results of a pilot study (N = 34)based on the available sample of trainee teachers (up to three years in practice). Data were collected through an online system SED (Konečný, Mareš, Ježek, 2010). The aim of the pilot study was to test and verify the functionality questionnaires prepared in the project GA15-12956S. Preliminary results are interpreted in the context of the model of professional socialization (Fessler, Ingram 2003 mod. Lukas, 2008), well-being of the teachers (Saaren et al., 2006). Possible context are discussed as well as the context of the theory of emerging adulthood.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA15-12956S" target="_blank" >GA15-12956S: Jaký význam má kontext: objektivní determinanty socializace začínajících učitelů</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů