Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Životní spokojenost začínajících učitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00095373" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00095373 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://novinky.skolnipsychologie.cz" target="_blank" >http://novinky.skolnipsychologie.cz</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Životní spokojenost začínajících učitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek shrnuje výsledky výzkumné studie N=380 začínajících učitelů z šesti krajů ČR zaměřené na dílčí aspekty jejich profesní socializace (žáci, škola, kolegové, vedení, rodiče a kumunita a společenský kontext) a jejich životní spokojenost ve vztahu k rozhodnutí setrvat v profesi učitele (na stejné či jiné škole) či učitelskou profesi opustit. Výsledky jsou diskutovány v kontextu podpory začínajících učitelů školními psychology.

  • Název v anglickém jazyce

    Novice teachers well being

  • Popis výsledku anglicky

    The paper summarizes the results of a research study of N = 380 novice teachers from six regions of the Czech Republic focused on partial aspects of their professional socialization (pupils, school, colleagues, leadership, parents and community and social context) and their well being in relation to the decision to stay in the profession of teacher (at the same or another school) or leave the teaching profession. The results are discussed in the context of support for novice teachers by school psychologists.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA15-12956S" target="_blank" >GA15-12956S: Jaký význam má kontext: objektivní determinanty socializace začínajících učitelů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů