Rozvoj osobnostních a profesních kompetencí učitele 1. stupně základní školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00083450" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00083450 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/558" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/558</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rozvoj osobnostních a profesních kompetencí učitele 1. stupně základní školy
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace přináší poznatky z kvalitativní analýzy sebereflexí učitelů jejich profesního rozvoje, zejména rozvoje mentorských dovedností a kompetencí podporujících diferenciaci výuky společně s teoretickými poznatky k tématům: mentoring, výukové strategiena podporu diferenciace a individualizace ve výuce, zjišťování výsledků práce žáka a hodnocení jeho individuálního pokroku a pedagogická diagnostika v inkluzivním prostředí třídy. Pojednává o učiteli v různých rolích, zvláště tvůrce učebního prostředí,diagnostika a autodiagnostika a reflektivního praktika. Analýza sebereflexe učitelů v kapitolách Mentoring ve škole a Reflexe učitelů jako nástroj profesního růstu popisuje přínos dalšího vzdělávání pedagogů, ale i mnoho otázek k tématům projektu ?Rozvojem osobnostních a profesních kompetencí učitelů MŠ a ZŠ k vyšší kvalitě vzdělávání?. Vydáno též on-line - ISBN 978-80-210-7895-6.
Název v anglickém jazyce
Developing personal and professional competences of teachers of primary school
Popis výsledku anglicky
The publication provides findings from a qualitative analysis of self-reflection of teachers' professional development, especially the development of mentoring skills and competencies that support the differentiation of instruction, together with theoretical knowledge on topics: mentoring, teaching strategies supporting differentiation and individual approach in teaching and assessing pupil?s achievement and individual development and pedagogical diagnosis in an inclusive class. Deals with different roles of a teacher, such as teacher as a creator of an educational environment, teacher as a diagnostician and self- diagnostician, and a reflective teacher. Analysis of the reflection of teachers in Chapters Mentoring in a school and Reflection as a tool for professional development describes the benefits of further education, but also many questions on topics of the "development of personal and professional skills of teachers of kindergartens and primary schools to higher quality educatio
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
9788021078949
Počet stran knihy
177
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—