Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

(Ne)kvalifikovanost učitelů ? létající učitelé

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00084929" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00084929 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/780" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/780</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-7996-2015" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.P210-7996-2015</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    (Ne)kvalifikovanost učitelů ? létající učitelé

  • Popis výsledku v původním jazyce

    (Ne)kvalifikovanost učitelů není vždy chápána ve správném slova smyslu. Zaměňovány jsou pojmy kvalifikovanost a aprobovanost. Výzkumná část zohledňující počty aprobovaných učitelů chemie a fyzie a počtu absolventů učitelského studia těchto oborů potvrzuje jejich nedostatek na školách. Proto by bylo vhodné vytvořit nabídku studia učitelství v oborové struktuře, která odpovídá potřebám regionů, v oborech s největším počtem neaprobovaných učitelů v regionu nabízet studium v kombinované formě, podporovat studium dalšího oboru v rámci celoživotního vzdělávání učitelů např. příbuzných oborů. Nebo využít možnosti létajících učitelů. Existuje též verze na CD nosiči, ISBN 978-80-210-7954-0.

  • Název v anglickém jazyce

    (No)qualification of Teachers ? Flying Teachers

  • Popis výsledku anglicky

    (No) qualification of teachers is not always understood in the proper sense of the word. They confused the concepts of teaching competence and approbation. The research part bearing in mind the number of qualified teachers of chemistry and/or physics andthe number of yearly graduated students of these subjects verified the lack of those teachers. One solution is the creation an offer of teacher training in the branch structure which corresponds to the needs of the regions; in fields with the greatest number of unqualified teachers in the region to offer a study program in combined form; to encourage further studies in the field of lifelong learning for teachers in related branch. Or use the possibility of flying teachers. There is also a CD version ofthis book of proceedings, ISBN 978-80-210-7954-0.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    XXIV. Mezinárodní konference o výuce chemie DIDAKTIKA CHEMIE A JEJÍ KONTEXTY. Sborník příspěvků z konference 20.?21. 5. 2015.

  • ISBN

    9788021079960

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    187-192

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Šlapanice

  • Datum konání akce

    1. 1. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku