Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teachers' Concept of Model Primary English Class Management

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F11%3A43883301" target="_blank" >RIV/44555601:13430/11:43883301 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Teachers' Concept of Model Primary English Class Management

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper offers brief insight into the process of research in the field of Czech primary English teachers' individual concepts of effective primary foreign language class management. The research objective was to study individual teachers' concepts in the field of effective primary English language class management and to compare them through the factors of acquired pedagogical-linguistic qualification and the length of the teachers' practice.

  • Název v anglickém jazyce

    Teachers' Concept of Model Primary English Class Management

  • Popis výsledku anglicky

    The paper offers brief insight into the process of research in the field of Czech primary English teachers' individual concepts of effective primary foreign language class management. The research objective was to study individual teachers' concepts in the field of effective primary English language class management and to compare them through the factors of acquired pedagogical-linguistic qualification and the length of the teachers' practice.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    ELT: Converging Approaches and Challenges

  • ISBN

    978-1-4438-2980-9

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    149-155

  • Počet stran knihy

    209

  • Název nakladatele

    Cambridge Scholars Publishing

  • Místo vydání

    Newcastle upon Tyne

  • Kód UT WoS kapitoly