Teachers' Concept of Model Primary English Class Management
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F11%3A43883301" target="_blank" >RIV/44555601:13430/11:43883301 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Teachers' Concept of Model Primary English Class Management
Popis výsledku v původním jazyce
The paper offers brief insight into the process of research in the field of Czech primary English teachers' individual concepts of effective primary foreign language class management. The research objective was to study individual teachers' concepts in the field of effective primary English language class management and to compare them through the factors of acquired pedagogical-linguistic qualification and the length of the teachers' practice.
Název v anglickém jazyce
Teachers' Concept of Model Primary English Class Management
Popis výsledku anglicky
The paper offers brief insight into the process of research in the field of Czech primary English teachers' individual concepts of effective primary foreign language class management. The research objective was to study individual teachers' concepts in the field of effective primary English language class management and to compare them through the factors of acquired pedagogical-linguistic qualification and the length of the teachers' practice.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
ELT: Converging Approaches and Challenges
ISBN
978-1-4438-2980-9
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
149-155
Počet stran knihy
209
Název nakladatele
Cambridge Scholars Publishing
Místo vydání
Newcastle upon Tyne
Kód UT WoS kapitoly
—