Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Downtime learning ? a way to increase the effectiveness of the learning process?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00085627" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00085627 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://journal.ph-noe.ac.at/index.php/resource/article/view/279/317" target="_blank" >http://journal.ph-noe.ac.at/index.php/resource/article/view/279/317</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.13140/RG.2.1.2977.3685" target="_blank" >10.13140/RG.2.1.2977.3685</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Downtime learning ? a way to increase the effectiveness of the learning process?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Contemporary mobile technologies and changing behavior of human society, increasingly dependent on the Internet connection, open the question whether it is not necessary to offer new teaching methods. Smartphones or tablets enable us to support learningprocess outside the school in the student´s downtime. The research study gives us basic elements and orientation of the downtime learning.

  • Název v anglickém jazyce

    Downtime learning ? a way to increase the effectiveness of the learning process?

  • Popis výsledku anglicky

    Contemporary mobile technologies and changing behavior of human society, increasingly dependent on the Internet connection, open the question whether it is not necessary to offer new teaching methods. Smartphones or tablets enable us to support learningprocess outside the school in the student´s downtime. The research study gives us basic elements and orientation of the downtime learning.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    R&E-SOURCE Open Online Journal for Research and Education

  • ISBN

  • ISSN

    2313-1640

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    232-235

  • Název nakladatele

    Pädagogische Hochschule Niederösterreich

  • Místo vydání

    Austria

  • Místo konání akce

    Hollabrunn, Austria

  • Datum konání akce

    1. 1. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku