Downtime learning ? a way to increase the effectiveness of the learning process?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00085627" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00085627 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://journal.ph-noe.ac.at/index.php/resource/article/view/279/317" target="_blank" >http://journal.ph-noe.ac.at/index.php/resource/article/view/279/317</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.13140/RG.2.1.2977.3685" target="_blank" >10.13140/RG.2.1.2977.3685</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Downtime learning ? a way to increase the effectiveness of the learning process?
Popis výsledku v původním jazyce
Contemporary mobile technologies and changing behavior of human society, increasingly dependent on the Internet connection, open the question whether it is not necessary to offer new teaching methods. Smartphones or tablets enable us to support learningprocess outside the school in the student´s downtime. The research study gives us basic elements and orientation of the downtime learning.
Název v anglickém jazyce
Downtime learning ? a way to increase the effectiveness of the learning process?
Popis výsledku anglicky
Contemporary mobile technologies and changing behavior of human society, increasingly dependent on the Internet connection, open the question whether it is not necessary to offer new teaching methods. Smartphones or tablets enable us to support learningprocess outside the school in the student´s downtime. The research study gives us basic elements and orientation of the downtime learning.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
R&E-SOURCE Open Online Journal for Research and Education
ISBN
—
ISSN
2313-1640
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
232-235
Název nakladatele
Pädagogische Hochschule Niederösterreich
Místo vydání
Austria
Místo konání akce
Hollabrunn, Austria
Datum konání akce
1. 1. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—