Hudební preference ve výzkumech uskutečněných v České republice - Postoje vysokoškolských studentů v České republice k artificiální hudbě prvních dvou třetin 20. století, Výzkum hudebnosti 1990
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00086306" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00086306 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hudební preference ve výzkumech uskutečněných v České republice - Postoje vysokoškolských studentů v České republice k artificiální hudbě prvních dvou třetin 20. století, Výzkum hudebnosti 1990
Popis výsledku v původním jazyce
Předmětem studie je shrnutí výsledků dvou výzkumů týkajících se postojů respondentů k vybraným hudebním ukázkám. První vybraný výzkum analyzuje postoje vysokoškolských studentů v České republice k artificiální hudbě prvních dvou třetin 20. století a druhý zkoumá výzkum hudebnosti 1990. Tyto výzkumy se uskutečnily v České republice. V prezentaci jsou prezentovány výsledky těchto výzkumů, které se týkají hudebních preferencí respondentů. Oba výzkumy také hodnotí důležitost hudebního vzdělání.
Název v anglickém jazyce
Musical Preferences in the Researches Conducted in the Czech Republic - The Attitudes of University Students in the Czech Republic to the Artificial Music of the First Two-Thirds of the Twentieth Century, Research of Musicality 1990
Popis výsledku anglicky
The aim of the study is the summary of the results of two research studies concerning the attitudes of respondents to the selected musical samples. The first research is called The Attitudes of University Students in the Czech Republic to the ArtificialMusic of the First Two-Thirds of the Twentieth Century and the second Research on Musicality 1990. These studies were carried out in the Czech Republic. The prezentation presents the results of these researches, which are related to the music preferencesof the respondents. Both researches also emphasize the importance of music education.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů