Prekoncepty a miskoncepty z fyziologie rostlin aneb jak to vidí učitelé přírodopisu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00086482" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00086482 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Prekoncepty a miskoncepty z fyziologie rostlin aneb jak to vidí učitelé přírodopisu
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je zaměřen na zkoumání učitelova pohledu na žákovské prekoncepty a miskoncepty se zaměřením na fotosyntézu a dýchání rostlin. Výzkum byl proveden pomocí dotazníkového šetření mezi učiteli přírodopisu na českých základních školách. Dotazník obsahoval celkem 12 položek týkajících se jak samotné výuky, tak zjišťování prekonceptů a miskonceptů u žáků a jejich následné promítnutí do úpravy výuky daného tématu.
Název v anglickém jazyce
Naive theories and misunderstanding from plant physiology or how it sees biology teachers
Popis výsledku anglicky
The report focuses on studying the teacher?s view on students? naive theories and misunderstandings related to photosynthesis and plant respiration. The research was performed through a questionnaire survey among science teachers at Czech lower secondaryschools. The questionnaire contains 12 items related to both teaching as well as investigation of naive theories and misunderstandings by Czech lower secondary school students. The research is focused on reflected identifies data in the adjustment of teaching the subject too.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
?Dieťa ? dospievajúci ? dospelý v reflexii pedagogickej vedy?. Zborník príspevkov z XII. medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a postdoktorandov
ISBN
9788055809359
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
125-131
Název nakladatele
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky
Místo vydání
Nitra
Místo konání akce
Nitra
Datum konání akce
6. 5. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—