Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Prekoncepty a miskoncepty z fyziologie rostlin aneb jak to vidí učitelé přírodopisu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00086482" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00086482 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Prekoncepty a miskoncepty z fyziologie rostlin aneb jak to vidí učitelé přírodopisu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na zkoumání učitelova pohledu na žákovské prekoncepty a miskoncepty se zaměřením na fotosyntézu a dýchání rostlin. Výzkum byl proveden pomocí dotazníkového šetření mezi učiteli přírodopisu na českých základních školách. Dotazník obsahoval celkem 12 položek týkajících se jak samotné výuky, tak zjišťování prekonceptů a miskonceptů u žáků a jejich následné promítnutí do úpravy výuky daného tématu.

  • Název v anglickém jazyce

    Naive theories and misunderstanding from plant physiology or how it sees biology teachers

  • Popis výsledku anglicky

    The report focuses on studying the teacher?s view on students? naive theories and misunderstandings related to photosynthesis and plant respiration. The research was performed through a questionnaire survey among science teachers at Czech lower secondaryschools. The questionnaire contains 12 items related to both teaching as well as investigation of naive theories and misunderstandings by Czech lower secondary school students. The research is focused on reflected identifies data in the adjustment of teaching the subject too.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ?Dieťa ? dospievajúci ? dospelý v reflexii pedagogickej vedy?. Zborník príspevkov z XII. medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a postdoktorandov

  • ISBN

    9788055809359

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    125-131

  • Název nakladatele

    Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

    Nitra

  • Datum konání akce

    6. 5. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku