Příležitosti k rozvíjení autonomie žáka v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ? metodologie výzkumu a průběh předvýzkumu.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00086594" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00086594 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Příležitosti k rozvíjení autonomie žáka v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ? metodologie výzkumu a průběh předvýzkumu.
Popis výsledku v původním jazyce
Předkládaný příspěvek se zabývá metodologií zamýšleného výzkumu a průběhem předvýzkumu realizovaného na jaře 2015. Vedle krátkého shrnutí teoretických východisek je popsáno schéma výzkumné metodologie včetně výzkumných cílů, otázek a pracovního postupu.Zpráva z předvýzkumu popisuje jeho průběh a zvolenou metodologii, jeho přínos, možná úskalí a možnosti dalšího postupu.
Název v anglickém jazyce
The opportunities for the development of learner autonomy in lessons of English at lower-secondary school- the methodology and pre-research
Popis výsledku anglicky
The present paper deals with the methodology of the future research and the process of pre-research that was carried out in spring 2015. Beside a short summary of theoretical concepts the paper includes also the design of research methodology involving research aims, questions and the procedure. The pre-research report describes its procedure and chosen methodology, its benefits and possible pitfalls and the possibilities of future work.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů