Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Příležitosti k rozvíjení autonomie žáka v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ? metodologie výzkumu a průběh předvýzkumu.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00086594" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00086594 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Příležitosti k rozvíjení autonomie žáka v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ? metodologie výzkumu a průběh předvýzkumu.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předkládaný příspěvek se zabývá metodologií zamýšleného výzkumu a průběhem předvýzkumu realizovaného na jaře 2015. Vedle krátkého shrnutí teoretických východisek je popsáno schéma výzkumné metodologie včetně výzkumných cílů, otázek a pracovního postupu.Zpráva z předvýzkumu popisuje jeho průběh a zvolenou metodologii, jeho přínos, možná úskalí a možnosti dalšího postupu.

  • Název v anglickém jazyce

    The opportunities for the development of learner autonomy in lessons of English at lower-secondary school- the methodology and pre-research

  • Popis výsledku anglicky

    The present paper deals with the methodology of the future research and the process of pre-research that was carried out in spring 2015. Beside a short summary of theoretical concepts the paper includes also the design of research methodology involving research aims, questions and the procedure. The pre-research report describes its procedure and chosen methodology, its benefits and possible pitfalls and the possibilities of future work.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů