Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Deskriptivní obsahová analýza projektovaného kurikula tělesné výchovy v Nizozemsku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00086705" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00086705 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Deskriptivní obsahová analýza projektovaného kurikula tělesné výchovy v Nizozemsku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předkládaný text analyzuje nizozemské projektované kurikulum tělesné výchovy z hlediska obsahové dimenze a formálních charakteristik. Mapuje proces vývoje systému témat, který byl vytvořen pro analýzu kurikulárních dokumentů tělesné výchovy v České republice a prošel změnami při aplikaci na nizozemské dokumenty. Předložená stať se zabývá rovněž limity předloženého výzkumného nástroje a problematikou jeho použitelnosti při zjišťování některých faktorů ovlivňujících kvalitu kurikula na vstupu vzdělávacíhoprocesu.

  • Název v anglickém jazyce

    The Descriptive Content Analysis of Projected Curriculum of Physical Education in Netherlands

  • Popis výsledku anglicky

    The presented text analyses Dutch PE projected curricula from the perspectives of content dimension and formal characteristics. It describes the system of topics developed for Czech curricular documents analysis which has been transformed during application to Dutch documents. The text also considers limits of this research tool and its usability for examination of some factors which influences the projected curricula quality at the instruction input.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Kurikulárna reforma a perspektívy základnej školy

  • ISBN

    9788055710259

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    219-232

  • Název nakladatele

    Belianum

  • Místo vydání

    Banská Bystrica

  • Místo konání akce

    Banská Bystrica

  • Datum konání akce

    1. 1. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku