Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teorie čísel jako prostředek motivace ve vyučování matematice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00086716" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00086716 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Teorie čísel jako prostředek motivace ve vyučování matematice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek vznikl na základě výzkumu zaměřeného na inovaci obsahu a forem výuky matematiky na středních školách. V příspěvku jsou obsaženy formulace a naznačeno řešení některých jednoduchých aditivních problémů teorie čísel (určení pythagorejských trojicpřirozených čísel včetně analogických úloh, rozklad čísel na součet kvadrátů atp.). Uvedené problémy mohou být využity jako motivační činitele při výuce matematiky.

  • Název v anglickém jazyce

    The number theory as the means of motivation in teaching of mathematics

  • Popis výsledku anglicky

    The article was created as the result of the research oriented at innovation of the content and forms of secondary school mathematics teaching. In the article there are included examples and solutions of some easy additive problems of number theory (finding Pythagorean triads of natural numbers with analogical examples, partition of numbers into the sum of squares etc.). Solving of these problems could motivate the students for the study of mathematics.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    9. didaktická konference s mezinárodní účastí, Sborník příspěvků

  • ISBN

    9788021081437

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    30-35

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku