Chemické výpočty jako funkční pomůcka výuky chemických pokusů na ZŠ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00086724" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00086724 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Chemické výpočty jako funkční pomůcka výuky chemických pokusů na ZŠ
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek předkládá a komentuje výsledky výzkumu provedeného mezi žáky 8. a 9. ročníků základní školy, který se zabývá funkčním a motivačním vlivem úžšího zakomponování chemických výpočtů do výuky chemických pokusů při výuce chemie.
Název v anglickém jazyce
Chemical calculations as the functional utility of teaching chemical experiments at lower secondary school.
Popis výsledku anglicky
The article presents and comments on the results of research carried out among pupils of the 8th and 9th grades, which deals with the functional and motivational influence of short-chemical calculations incorporation into teaching chemical experiments inteaching chemistry.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
9. didaktická konference s mezinárodní účastí, Sborník příspěvků
ISBN
9788021081437
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
205-208
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
PdF MU Brno
Datum konání akce
1. 1. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—