Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Early Intervention Services for Parents with Disabled Children in Slovakia

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00086782" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00086782 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Služby ranej starostlivosti pre rodiny s deťmi s postihnutím na Slovensku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cieľom vedeckej štúdie je identifikácia konceptuálneho rámca služieb ranej starostlivosti na Slovensku z pohľadu rodičov detí s postihnutím. Príspevok prináša okrem teoretických východísk k problematike ranej starostlivosti aj empirické zhodnotenie potrieb rodín a ich prežívania náročnej životnej situácie, postavenia rodín s dieťaťom s postihnutím v spoločnosti a predstáv o poskytovaní služieb ranej starostlivosti z pohľadu týchto rodín. Výskumný dizajn mal kvalitatívny charakter a výskumnú vzorku tvorilo 12 rodín detí s postihnutím.

  • Název v anglickém jazyce

    Early Intervention Services for Parents with Disabled Children in Slovakia

  • Popis výsledku anglicky

    This scientific study seeks to identify the conceptual framework of early intervention (care) in Slovakia from the perspective of parents of children with disabilities. The article presents both theoretical views on the theme of early intervention and anempirical evaluation of the needs of parents and their experience of coping with a difficult life situation, the position of families with disabled children in society and their ideas about the provision of early intervention care. The research design was qualitative and contained 12 families with children with special needs.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Speciální pedagogika

  • ISSN

    1211-2720

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    roč. 25

  • Číslo periodika v rámci svazku

    mimořádné slovenské číslo

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    328-343

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus